سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی بینی استخوانی

همواره افرادی هستند که ترس و دلهره خاصی برای عمل جراحی بینی دارند و این کار مانع اقدام آن ها برای تغییر شکل بینی می شود. از طرفی امروزه صحبت های بسیاری در مورد اینکه می توان بدون جراحی و برش، فرم بینی را تغییر داد، صورت می گیرد و این افراد را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

اما آیا حقیقتا می توان فرم بینی را بدون جراحی تغییر داد؟ روش هایی تحت عنوان جراحی بینی با لیزر و یا مواردی از این دست وجود دارند که وسوسه کننده هستند اما این روش ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و نمی توانند نتیجه مطلوبی که از جراحی بینی حاصل می شود را به ارمغان آورند. حتی ممکن است نتیجه این نوع اقدامات، به صورت موقتی باشند و پس از مدتی بینی به حالت اولیه خود بازگردد.

درصد موفقیت نتیجه عمل بینی های استخوانی

به طور کلی جراحی بینی هایی که متشکل از استخوان و غضروف باشند و پوست نازکی داشته باشند کار سختی است؛ اما باز هم جراحی آن ها نسبت به بینی های گوشتی، برای پزشکان راحت تر است.

از طرفی نتیجه جراحی بینی هایی با ساختار استخوانی ایده آل تر بوده و بیشتر مراجعین، رضایت کافی را دارند.

اهمیت انتخاب جراح بینی استخوانی خوب

انتخاب پزشک خوب برای جراحی بینی، امری مهم است که باید کاملا به دور از عجله و ناآگاهی انجام گیرد. زیرا نتیجه ای که پس از جراحی بینی حاصل می شود تا آخر عمر همراه شماست و از همه مهم تر تاثیر چشمگیری در فرم کلی صورت دارد. بنابراین نمی توان انتخاب جراح برای این تغییر مهم ظاهر را با سهل انگاری انجام داد.

لازم است برای یافتن جراح خوب، به قدر کافی تحقیق کنید و با پزشکان مختلف صحبت نمایید. در این راستا می توانید از تجارب اطرافیان خود نیز استفاده نمایید. همچنین بررسی نمونه کارهای پزشک مورد نظر، سوابق و تجربیات موفق او می تواند تا حد بسیار زیادی به شما در تصمیم گیری نهایی، کمک نماید.

اگر در تصمیم گیری خود عجله کنید و در نهایت انتخاب نامناسبی انجام دهید، ممکن است از نتیجه عمل راضی نبوده و ناچار به انجام عمل ترمیمی بینی شوید.

یک جراح بینی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک جراح بینی خوب اول از همه باید تخصص و تجربه لازم برای جراحی بینی استخوانی را داشته باشد تا مراجعه کننده بتواند به او اعتماد کند. در مرحله دوم باید بتواند تشخیص درستی دهد که آیا بینی فرد قابل عمل کردن است یا نه.

مورد دیگری که می توان به عنوان ویژگی یک جراح بینی بیان نمود، صداقت اوست که باید با مراجعین خود کاملا روراست باشد و تمامی جزئیات لازم برای عمل بینی را با او درمیان بگذارد.

پزشک نباید نظر و تصمیم خود را به مراجعه کننده تحمیل کند و یا او را وادار سازد که عمل بینی انجام دهد. بلکه باید با بیان حقایق و دلبایل منطقی او را راهنمایی نماید.

لازم است که پزشک تمامی شرایط فرد اعم از سابقه بیماری، مشکلات تنفسی، فرم صورت، نوع بینی، نوع پوست و … را در نظر بگیرد و متناسب با آن روش مطلوبی را انتخاب نماید.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

در تمامی مطالب فوق، با ویژگی های یک جراح بینی خوب و اهمیتی انتخاب او آشنا شدیم. بنابراین تا حد زیادی تصمیم گیری در مورد انتخاب جراح، نسبت به گذشته باید برایمان آسان تر شده باشد.

یکی از بهترین جراحان بینی در تهران، دکتر مسعود راستکاری است که با تجربه و سوابق درخشان در این زمینه، توانسته اند محبوبیت زیاد در میان علاقمندان به جراحی بینی کسب کنند.

منبع: https://drrastkari.com/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C/