سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های بزرگ کردن باسن

پروتز های باسن در اندازه های متفاوت و اشکال مختلف می باشند و هر کدام از آنها برای افراد مختلف با شرایط متفاوت استفاده می گردد. جنس این نوع پروتز ها از جنس سیلیکون می باشد و نسبت به پروتز های سینه از استحکام بالاتری برخوردار می باشند محل قرار گرفتن پروتز های باسن باید به طوری باشد که به اعصاب و نواحی استخوان ناحیه باسن صدمه ای وارد نگردد و دور از آن ها قرار گیرد. پروتز ها را در سه قسمت از ناحیه باسن می توان قرار داد.  زیر فاشیا و یا لابه لای عضلات باسن و یا زیر عضلات باسن. شکاف ها معمولا در ناحیه فرو رفتگی باسن ایجاد می گردند به همین دلیل جای شکاف ها معلوم نمی باشند. با جای گیری مناسب پروتز، ناحیه باسن گرد و سفت تر می شود. معمولا مدت زمان جراحی پروتز باسن 2 ساعت به طول می انجامد و تحت بی هوشی عمومی انجام میگیرد.

 تزریق چربی

میتوان چربی را با استفاده از جراحی لیپوساکشن و یا لیپوماتیک از نواحی دیگر بدن استخراج نمود، معمولا چربی ها را از ناحیه شکم و پهلو و ران ها استخراج می کنند و بعد از اعمال تغییراتی در آن، به ناحیه باسن جهت بزرگ کردن باسن تزریق می نمایند زیرا چربی های این ناحیه مناسب تر می باشند. یکی از مزیت های تزریق چربی این می باشد که احتمال پس زدن در آن مانند پروتز باسن وجود ندارد و عوارض احتمالی کمتری نسبت به پروتز باسن دارد و کم خطر تر است.

این روش بزرگ کردن باسن بسیار راحت می باشد. معمولا فرد بعد از دو روز از جراحی می تواند به فعالیت های روزمره خود برسد و فعالیت های فیزیکی را بعد از دو هفته انجام دهد. از معایب این روش این است که احتمال جذب چربی در آن به علت فشار وزن بدن در هنگام نشستن بالا می باشد و امکان نیاز به تزریق مجدد می باشد.

لیفت باسن

اگر فرد دارای باسن با حجم مناسبی می باشد، اما باسن ها شل شده اند و افتاده و هدف فرد این است که میخواهد دارای اندامی زیبانری باشد، می تواند با استفاده از بالا کشیدن پوست ناحیه باسن و یا همان لیفتینگ باسن به هدفتان دست یابید. با استفاده از لیفت باسن قوام بافت زیر جلدی باسن که نگهدارنده پوست و چربی زیر پوست می باشند بهبود می یابد. و با برداشتن پوست اضافه و چربی می توان مشکل از بین رفتن قوام به وجود آمده را تا حدی برطرف نمود. اگر جراحی لیفت پائین تنه به طور کامل انجام گیرد، ناحیه باسن و ران و شکم و دور لگن به طور کامل درمان می شوند. در جراحی لیفت باسن برشی در دورتادور ناحیه باسن زده می شود و تمام پایین تنه را می کشند و این عمل باعث از بین رفتن شلی و افتادگی پائین تنه می شود

چه افرادی کاندیدای مناسب جراحی پروتز باسن می باشند

بیمار باید اطلاعات کافی از انجام پروتز باسن را داشته باشد و انتظارات واقع بینانه ای ازعمل جراحی پروتز باسن داشته باشد

خانم هایی که از ظاهر باسن خود ناراضی می باشند. کاندیدای خوبی برای جراحی پروتز باسن می باشند. اما دلایل افراد با یکدیگر تفاوت می باشد. در ادامه می پردازیم به دلایلی که فرد می خواهد اقدام به پروتز باسن نماید.

دلایل استفاده از پروتز باسن

  • دستیابی به اندامی متناسب و متوارن تر
  • جهت بالا بردن اعتماد به تفس
  • جهت رفع خجالت به علت مشکل ظاهری باسن
  • بهبود ویژگی های ظاهری و ایجاد باسنی زیباتر و جذاب تر

در هر صورت بیمار باید اطلاعات کافی نسبت به جراحی که می خواهد انجام دهد داشته باشد. حتما دلایل خود جهت  پروتز باسن را به پزشک تان اطلاع دهید. و مشاوره لازم را از دکتر دریافت نمایید. و در آخر با دیدی باز و دانشی بالاتر نسبت به جراحی زیبایی که می خواهید انجام دهید اقدام نمایید.

منبع: https://drnadafkermani.com/%D9%84%DB%8C%D9%BE%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/